Elég jó idő volt végig, annak ellenére hogy nagyon északon voltunk. Azért sikerült összeszedni egy kis megfázást, mert hát Mexikóban 35, itt csak 20 fok volt. :)
A 10. nap körül kaptam egy szekciót 26 szobával. Innen változott meg minden. Ezen a hajón nincsenek belső csak külső kabinok. Ez azt jelenti, hogy mindegyiknek erkélye van ez a körbe üveg ablakokkal elég sok idő, a beosztásom úgy alakult, hogy reggel 8-13-ig és délután 14-19-ig dolgoztam, tehát a további kiszállás esélytelen volt. A változások amiket már említettem az előző bejegyzésemben itt mutatkoztak meg igazán. Előrször is teljesen más rendszer lett a fizetés terén. Májustól mindenkinek fizetik a repjegyét, oda és vissza is. De e miatt ugye a fizetést pedig levették. Ezért van a sok felmondás. A fizetés töredéke annak amit kapnunk kellene, noha aláírtuk a szerződést amiben le van írva, hogy a szerződés leteltéig mindenkinek garantálják a 6 havi x összeget, de azért mégis elég demoralizáló hogy a csökkentett pénz felét sem kapják meg a dolgozók hónapokig.
Az első kabinos nap közepe felé szóltak, hogy ne nagyon rendezkedjek be, mert holnap már másik szekciót kapok. Ez volt szombat délelőtt. Ezért elgodolkozva a helyzetemen, összevetve a pozitív /az szinte nem maradt/ és a negatív oldalt úgy döntöttem ideje tovább lépnem innen. Szóltam a főnöknek, hogy holnap leszállok. Így is történ. Másnap Londonban eljöttem haza. A repjegyet megvették, kivittek a reptérre, elmondtam az indokaimat aztán még marasztaltak, hogy érdeklődjek, hátha a kinevezésem megtörténik és jöjjek vissza recepcióra.
De én akkor már egészen más terveket szövögettem a jövőre vonatkozólag....... :)
Sajnálom, hogy így alakult! Nagyon sejtelmes voltál, kíváncsian várom a folytatást!
ReplyDelete