Tuesday, June 12, 2012

Búvárkodás és szülinap...

A búvárkodás már régi vágyam volt... Amikor úszó edzésre jártam / 6- 14 éves koromig/ sokszor láttam búvárokat a medencében gyakorolni. Már akkor órákig elnéztem Őket és Én is szerettem volna velük csinálni a merüléseket. Ma én is megéltem a medencés védett vízi merülés élményét. A múlt héten elméleti vizsgát tettem ami 96 %-ra sikerült, ma pedig a hétvégi nyílt vízi vizsgához megtanultam a gyakorlatokat. Sorban jöttek a merülési feladatok, kézjelek, palack le- és felvétele, úszás stb. Elég jól ment... :) A hétvégén vizsgázom az Adrián... Senjben egy kempingben lévő búvárközpontnál fogunk merülni, 18 méterre. Ott már tudunk képeket is készíteni és majd mutatom őket... :) Ha sikerül a vizsga Nemzetközileg elismert nyílt vízi búvár leszek és a világ minden pontján 18 méterig merülhetek... :)
A hétvégén ünnepeltük a 20. szülinapomat is. Állítólag ez a legszebb kor. :) Örülök, hogy éppen itthon lehettem. Egy sor meglepetéssel kedveskedtek nekem, eljött a legjobb barátnőm látogatóba. :) Végre kibeszélgettük magunkat. :) Kaptam egy szuper búvár tortát is tele korallokkal és mindenféle tengeri dolgokkal. :)



Különleges volt kívül-belül.

Nagyon gyorsan telik itthon az idő. Végre tudok sokat aludni is és rengeteget beszélgetünk a családdal, bepótolva a távol töltött fél évet. :)



2 comments:

  1. Igen Ricsi valóban ez a legszebb kor !
    Én éppen 3x annyi vagyok !
    Nagyon ügyes fiú vagy és úgy látom komolyan veszel mindent amit csinálsz !
    A tortád meg csúcs !!!!!!!!!
    a készítőjének is csak gratulálni lehet !
    Csak így tovább az élet tengerén.

    ReplyDelete
  2. Isten éltessen sokáig! Jó időtök lesz...drukkolok a vizsgádhoz és várom a képeket!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...