Saturday, October 22, 2011

A nagy dilemma...

Pár nappal Angliába való indulásom elött, megcsörrent a telefon....az egyik hajós cég keresett. Jó híreket osztott meg velem mert kiderítette, hogy semmi nem akadályoz meg abban, hogy munkát vállalhassak egy óceánjárón 19 évesen.  Pár nap múlva már a cég pesti irodájában várakoztam az állásinterjú elött, mint utólag kiderült nem hiába, hiszen még aznap megkaptam az állást: Siker!!! 
Ezúton is nagy köszönettel tartozom a GMN Hungary-nek! 



Itt estem nagy dilemmába...2 nap múlva indulnom kell Anliába, de közben mehetnék egyböl az óceánra is...Végül úgy döntöttem, kicsit elcsúsztatom a hajós indulást és elöször kipróbálom magam a "vidámparkos" munkába. Így jutottam el Minehead-be...már 2-3 hete ott voltam, mikor ismét változott a terv...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...