Sunday, March 25, 2012

Key West,Florida


Kb. havonta egyszer, az egyik kikötőnk Key West. Ez a legdélibb része Floridának. Itt található Hemingway háza, amire mindenki nagyon kíváncsi. Amikor először jártam itt, a kikötőhöz közel wi-fi-s helyet kerestem, hogy átnézegessem a friss híreket... Nagyon sok szálloda, bár, kávézó van a part mentén. Ott sétálgattam és a telefonommal kerestem a jelet, amikor mellettem egy parkolóban egy kakas kukorékolva szaladgált ide-oda... :) Érdekes helyzet volt, Floridában egy kakas az utcán rohangál a nyaralók között..... :)
A héten már minden nap 28-30 fok volt. Belegondoltam, vajon hány fok lesz majd nyáron? A hajó belseje teljesen klimatizált, elviselhető a meleg még munka közben is, viszont délutánonként a fedélzeten, hát nem mondom hogy nincs melegem... Ráadásul hosszú nadrágban vagyok... Még egy hétig tart a tavaszi szünet, fullos a létszám a kabinjaimban. Rengeteg a gyerek...
A hét elején én is a CNN-n láttam, hogy Mexikóban földrengés volt. Mi csütörtökön voltunk Mexikóban.  A hajón egyáltalán nem éreztünk belőle semmit.


Pár kép ízelítőül Floridából!


A hajóról nézve a város.
Egy kis útba igazítás.


Turistacsalogató látványosságok!

Gyönyörű növényzet, virágok!










3 comments:

  1. Dear Captain!:)

    Gyűjtsed csak az élményeket!!!
    Kíváncsi lennék mennyire komoly nyelvtudás kell a jelentkezéshez, és ha választhatnál milyen munkát végeznél szívesen a hajón?
    Szerinted fejlődik a nyelvtudásod (nyilván igen, de hogy érzed, mennyire, miben lettél biztosabb stb?
    Nagyon jó olvasni a blogodat!
    Üdv

    ReplyDelete
  2. A jelentkezéshez minimum középfokú nyelvtudás szükséges. Legszívesebben a recepción dolgoznék... :) A nyelvtudásom szintje stagnál, biztos fejlödött, de én ezt nem érzem... :) A felsofokú nyelvvizsga és a 4 év kéttanynyelvü középsuli után már így is eléggé jó volt az angolom. Kövess továbbra is. :) Üdv.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...