Ha megadod e-mail címed értesülhetsz az új bejegyzésekről. Ingyenes!

Sunday, April 1, 2012

Az új Stewardom...

Január közepén mikor Net az előző munkatársam haza utazott kíváncsian vártam kit fognak mellém osztani... Az embernek nem mindegy, hogy kivel dolgozik, jól megértik-e egymást, vagy egyáltalán megértik-e egymást?  Mivel itt rengeteg ázsiai, filippino, thai,  lengyel, szerb, szlovák, orosz, román ember dolgozik, természetesen mindenki más akcentussal és mélységben  beszéli az angolt. A nálunk keletiebbek, csak minimálisan beszélik a nyelvet, nekik szinte a vendégekkel nincs is kapcsolatuk. Nekem szerencsére a nyelvvel nincsenek gondjaim, ezért is kérdezi mindenki, hogy miért ebben a pozícióban dolgozom és miért nem a hotel menedzsmentjében? Hát persze mindenki ugye a létra alján kezdi  /vagy hogy is mondják ezt?:)/.

Tehát a mostani Stewardom indiai,  a neve Rosario. Bombay-ból való!
Ő 40 éves, nagyjából apám is lehetne... :D  15 éve dolgozik itt, már sokadik szerződését tölti a Carnivalnál. Nagyon jól kiegészítjük egymást a munkában. Jól tudunk együtt dolgozni, tudja hogy sok mindent rám bízhat /ami az Ő dolga lenne/, de ő is besegít nekem ha én vagyok megcsúszva. És a borravalót is igen bőkezűen osztja. :)


Itt már szinte nyár van... Minden nap 28-30 fok. Aki ismer tudja, hogy kiskorom óta soha nem nagyobb a hajam 1 cm-nél. Kéthetente gépelve van. Itt főleg megérzem ha egy kicsit is megnő. Eddig egy szerb srác nyírta, de ő nemrég haza utazott. Panaszkodtam Rosarionak, hogy ki fogja majd levágni a hajam /mert van ugyan nálam otthonról hozott nyírógép, de még magamnak sose gépeltem/, és Ő felajánlotta, hogy délután a munka után levágja mert régebben is több embernek vágta, tehát van gyakorlata a dologban. Nagy segítség ez nekem, mert délutánonként a Lanaion igen csak meleg van 2-7-ig....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...